مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-14فرهنگي

بررسی سیر اندیشه ملاقلی پور در «سینما پرتره»


دومین جلسه از سلسله برنامه های «سینما پرتره» بنیاد سینمایی فارابی به بررسی سیر اندیشه «رسول ملاقلی پور» و نمایش و تحلیل «سفر به چزابه» اختصاص خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دومین جلسه از برنامه سینما پرتره به تحلیل سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی پور توسط رامتین شهبازی و سید علی روحانی و نمایش فیلم سینمایی سفر به چزابه اختصاص خواهد داشت.

  برنامه سینما پرتره روز سه شنبه 25 مرداد از ساعت 17 تا 20 در ساختمان شماره 3 فارابی واقع در خیابان ولیعصر، توانیر، نبش کوچه لنکران (احتشام سابق) برگزار خواهد شد.

  نشست های سینما پرتره از جمله برنامه های فرهنگی فارابی با تمرکز بر دانش افزایی سینماگران و علاقه مندان به سینما است که با همکاری دانشگاه سوره در قالب سلسله نشست های سینما پرتره به بررسی و تحلیل سیر اندیشه کارگردانان بزرگ سینمای ایران و جهان اختصاص خواهد داشت و سه شنبه ها در ساختمان شماره سه برگزار می شود.

نخستین برنامه سینما پرتره عصر روز سه شنبه 4 مرداد ماه با حضور اکبر نبوی منتقد، نویسنده و پژوهشگر سینما و امیررضا نوری پرتو به عنوان دبیر جلسه، با تحلیل سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی پور و نمایش فیلم سینمایی پرواز در شب در ساختمان شماره 3 بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سیر اندیشه ملاقلی پور در «سینما پرتره»

بررسی سیر اندیشه ملاقلی پور در «سینما پرتره»