مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-14پزشكي

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و خانه مطبوعات گیلان


درمانی فی مابین خانه مطبوعات و رسانه های گیلان با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان منعقد شد و خبرنگاران و اصحاب رسانه زیر چتر حمایتی دولتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز تفاهم نامه حمایتی-درمانی فی مابین خانه مطبوعات و رسانه های گیلان با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان برای نخستین بار در تاریخ دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تعدادی از معاونین و مدیران و همچنین میلاد ابراهیمی، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های گیلان و تعدادی از هیئت مدیره خانه، منعقد شد.

  این تفاهم نامه به منظور تعامل و همگرایی اصحاب رسانه با نظام بهداشتی و درمانی استان گیلان، افزایش سواد سلامت در جامعه و همچنین ارائه خدمات تخفیفی به اصحاب رسانه و خبرنگاران پیرو مصوبه شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اردیبهشت ماه 1401 در هفت بند منعقد شده است.

بر اساس مفاد تفاهم نامه خانه مطبوعات گیلان با دانشگاه علوم پزشکی استان، ارائه خدمات حمایتی- درمانی منوط به داشتن معرفی نامه اصحاب رسانه اعم از خبرنگاران تحت پوشش صندوق اعتباری هنر، پایگاه های خبری، خبرگزاری ها، نشریات مکتوب داخلی، سرپرستان نشریات منطقه ای، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و خانه مطبوعات گیلان

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و خانه مطبوعات گیلان