مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-14ورزشي

گزارش دیلی میل انگلیس از هرج و مرج در تیم ایران


نشریه دیلی میل انگلیس وضعیت اولین حریف خود در جام جهانی 2022 قطر را مورد بررسی قرار داده و آن را آشفته و پرهرج و مرج توصیف کرده است.

از زمان مشخص شدن همگروهی تیم ملی ایران و انگلیس در گروه B جام جهانی 2022 قطر، رسانه های انگلیسی نگاه ویژه ای به اوضاع و احوال اولین حریف خود در مرحله گروهی این رقابت ها داشته اند.

اتفاقات چند وقت اخیر تیم ملی کشورمان و بحث هایی که درباره اخراج دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری این تیم و بازگشت او وجود داشت هم از دید این رسانه ها پنهان نمانده است.

نشریه دیلی میل یکی از این رسانه ها بوده که گزارشی درباره وضعیت فعلی تیم ملی نوشته و در آن، اوضاع تیم ملی کشورمان را در فاصله چند ماه به آغاز جام جهانی نابسامان دانسته است.

این گزارش را در ادامه می خوانید: گرت ساوتگیت (سرمربی تیم ملی انگلیس) برای جام جهانی دغدغه های خاص خودش را دارد؛ روی فرم نبودن مدافعان میانی کلیدی تیم و نیمکت نشینی آنها در تیم های باشگاهی شان در ابتدای فصل جدید، همینطور بازخوردهای منفی که به خاطر نمایش های ضعیف مردانش در لیگ ملت های اروپا دریافت کرد.

با این حال شاید او با دیدن وضعیت فعلی اولین حریف مردانش در جام جهانی، ایران و آشوبی که این تیم در آن قرار دارد متوجه شود که وضعیت او و تیمش خیلی هم بد نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش دیلی میل انگلیس از هرج و مرج در تیم ایران

گزارش دیلی میل انگلیس از هرج و مرج در تیم ایران