مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 12:522022-08-14اجتماعي

مسابقات ورزش دانش آموزی فرصتی برای ارتقای مهارت های اجتماعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حسین بابویی صبح امروز در حاشیه برگزاری جلسه آموزشی دوره آموزش مهارت های اجتماعی برای دانش آموزان پسر شرکت کننده در مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان پسر سراسر کشور گفت: کیفیت و نحوه اجرای برنامه های مختلف و میزبانی استان چهارمحال و بختیاری رضایت بخش است.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران برگزاری مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر در استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مسابقات و جشنواره های ورزشی دانش آموزی یک کارگاه بزرگ تعلیم و تربیت تمام ساحتی است.

بابویی افزود: در این مسابقات دانش آموزان این فرصت را پیدا می کنند که با همسالان خود ارتباط برقرار کنند و مهارت های اجتماعی را فراگیرند و علاوه بر رقابت، رفاقت را فرا می گیرند و به ارزش های زندگی خودشان واقف می شوند.

وی بیان کرد: دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات در جشنواره ها، رقابت ها و مسابقات و برنامه های مختلف با هدف تربیت همه جانبه و همه ساحتی حضور پیدا می کنند.

بابویی اظهار داشت: در مسابقات ورزش دانش آموزی فرصتی ایجاد می شود تا محتواهای آموزشی به دانش آموزان ارائه شود تا بتوانند از این آموزش ها برای زندگی خود استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ورزش دانش آموزی فرصتی برای ارتقای مهارت های اجتماعی است

مسابقات ورزش دانش آموزی فرصتی برای ارتقای مهارت های اجتماعی است