مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-14اقتصادي

سهم بازار سرمایه از تأمین مالی اقتصاد کمتر از 10درصد است


هنوز سهم بازار سرمایه از تأمین مالی اقتصاد کمتر از 10 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نشست مشترک دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران و دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار امروز برگزار شد که از مهمترین مسائل مطرح شده در این نشست این بود که هدف این دو کانون کمک به ارتقاء نقش بازار سرمایه در اقتصاد ایران است که این اقدام می تواند به نفع همه گروه های ذی نفع اقتصاد باشد.

در این نشست سعید اسلامی بیدگلی گفت: در شرایطی که تورم در اقتصاد حدود 50 درصد باشد بخش عمده سرمایه گذاران در بازار سرمایه کوتاه مدت هستند و نمی توانیم آنها را مجبور کنیم که 6 ماه صبر کنند تا سرمایه گذاری آنها اقتصادی شود.

وی همچنین گفت: چون طبقات مختلفی از جامعه در سهام عدالت حضور دارند باید همه ارکان بازار سرمایه از جمله شورای عالی بورس و سازمان بورس در این زمینه برای مردم اطلاع رسانی و شفاف سازی کنند و تولید محتوا داشته باشند.

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری همچنین گفت: وقتی یک روندی در بازار سرمایه مانند افشای صورت های مالی سازمان بورس انجام می شود دیگر سخت است که این روند نادیده گرفته شود و بنابراین در آینده هم حتما صورت های مالی سازمان منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بازار سرمایه از تأمین مالی اقتصاد کمتر از 10درصد است

سهم بازار سرمایه از تأمین مالی اقتصاد کمتر از 10درصد است