مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-14سياسي

واکنش شورای شهری ها به قطع درختان کهنسال دانشگاه الزهرا


اعضای شورای شهر تهران در واکنش به قطع درختان کهنسال در دانشگاه الزهرا اعلام کردند این تخلف را رها نمی کنند و قطع درختان توسط یک نهاد عمومی و دانشگاهی غیر قابل قبول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، چهارشنبه هفته گذشته خبرنگار فارس از قطع درختان کهنسال در محوطه دانشگاه الزهرا (س) گزارشی منتشر کرد.

طبق این گزارش دانشگاه الزهرا (س) بدون کسب مجوز از کمیسیون ماده 7، چند درخت کهنسال را سربُریده است، این درحالی است که به مسئولان شهرداری اعلام کردند در سال های اخیر نیز 11 درخت دیگر در این دانشگاه بدون کسب مجوز قطع شده بودند.

شهرداری منطقه 3 نمی توانسته هیچ مجوزی درباره قطع درختان به مالک ارائه کند علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در نخستین واکنش ابراز داشت: شهرداری منطقه نمی توانسته هیچ مجوزی در این خصوص به مالک ارائه کند، بنابراین این جریمه باید توسط مالک پرداخت شود.

بی تردید پرونده هایی که تخلف در آنها انجام شده از طریق قانون برخورد با آنها انجام می کنیم.

دو برابر محیط بُن درخت قطع یا خشکانده شده باید در همان محل یا محیط اطراف غرس درخت انجام شود  وی با تاکید بر اینکه در جابجایی ها نیز پس از دریافت مجوز این کار باید در فصل مناسب و زیرنظر کارشناس فضای سبز انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شورای شهری ها به قطع درختان کهنسال دانشگاه الزهرا

واکنش شورای شهری ها به قطع درختان کهنسال دانشگاه الزهرا