مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-14اقتصادي

رفع تصرف اراضی دولتی البرز به ارزش 77 میلیارد تومان


معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از رفع تصرف اراضی دولتی استان به ارزش 77 میلیارد تومان خبر داد و گفت: این رفع تصرف شامل یک قطعه زمین در پلاک اصلی 153 سیاهکلاهان موسوم به گلدره از توابع شهرستان کرج و در اراضی ملی بوده است.

- حسین شریفی، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از رفع تصرف اراضی دولتی استان به ارزش 77 میلیارد تومان خبر داد و گفت: این رفع تصرف شامل یک قطعه زمین در پلاک اصلی 153 سیاهکلاهان موسوم به گلدره از توابع شهرستان کرج و در اراضی ملی بوده است.

وی با بیان اینکه تصرف توسط اشخاص حقیقی صورت گرفته بود، ادامه داد: اقدامات در راستای رفع تصرف از سوی یگان حفاظت این اداره کل انجام شد.

شریفی تصریح کرد: با حضور عوامل یگان حفاظت از اراضی در مناطق مختلف روستای سیاهکلاهان واقع در شمال شهرستان کرج و گزارش واحد گشت یگان و صدور حکم قضایی با هماهنگی و تلاش مجموعه همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان اقدام به رفع تصرف از اراضی مورد نظر صورت گرفته است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: این رفع تصرف شامل یک قطعه زمین به مساحت 155000 متر مربع در اراضی ملی در روستای سیاهکلاهان موسوم به گلدره بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی دولتی البرز به ارزش 77 میلیارد تومان

رفع تصرف اراضی دولتی البرز به ارزش 77 میلیارد تومان