مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-14اقتصادي

معاون وزیر صمت: 1200 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های کوچک اختصاص می یابد


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با بانک ملی توافق شد 1200 میلیارد تومان برای صنایع کوچک منابع مالی تأمین شود؛ همچنین با کمک معاون رییس جمهور نیز تفاهم شد برای صنایع کوچک حداقل هزار میلیارد برای صنایع راکدی که قابلیت احیا شدن دارند اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی رسولیان معاون وزیر صنعت معدن تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صبح امروز در رویداد ملی تبادل فناوری بنگاه های صنعتی و کوچک اظهار داشت: امروز نیاز جدی ما توسعه فناوری است و باید بتوانیم دانش بنگاه های صنعتی کشور را افزایش دهیم و به تکنولوژی های موجود اتکا نداشته باشیم.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر دانش بنیان بودن و اشتغال زا بودن تولید گفت: در کشور ما یک مشکل بزرگ این بود که برای نیازهای حوزه فناوری، بین بنگاه های بزرگ تولیدی و شرکت های دانش بنیان فاصله وجود داشت و بسیاری از بنگاه های بزرگ نیازهای خود را از خارج کشور وارد می کردند.

رسولیان ادامه داد: این رویدادها می تواند موجب اتصال دانش، فناوری و اقتصاد شود؛ از هزار و 600 نیاز فناورانه شناسایی شده، بیش از 400 نیاز برآورده شده است؛ در حال حاضر ما تحت فشار جدیدی تحریم ها هستیم و دشمنان تمام ابزارهای خود را به کار می برند تا جلوی رشد اقتصادی ما را بگیرند، اما با استفاده از روش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت: 1200 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های کوچک اختصاص می یابد

معاون وزیر صمت: 1200 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های کوچک اختصاص می یابد