مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 10:572022-08-14سياسي

سرلشکر باقری به عراق سفر می کند


جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح در دیدار با رییس دانشگاه دفاع ملی عراق از برنامه سرلشکر باقری برای سفر به این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، امیر عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستاد کل نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) در دیدار سپهبد ستاد مزهر محسن العلاق رییس دانشگاه دفاع ملی عراق که در ستاد کل نیرو های مسلح کشورمان صورت گرفت، با بیان اینکه امیدوارم در کشورمان روز های خوبی را سپری کرده باشید و برای شما میزبان خوبی بوده باشیم، اظهار داشت: تفاهم نامه خوبی روز گذشته بین دانشگاه دفاع ملی عراق و دانشگاه عالی دفاع ملی منعقد شده است که این می تواند در انتقال تجربیات بین دو دانشگاه مفید باشد.

وی افزود: ما مشترکات دینی و مذهبی زیادی با مردم عراق داریم و از سوی دیگر هر دو کشور از نظر موقعیت جغرافیایی نیز شرایط خاصی را دارند که این موجب می شود تعاملات بین دو کشور گسترش یابد.

وی ادامه داد: حجت الاسلام رییسی رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران یکی از الویت های سیاست خارجی خود را توسعه همکاری با همسایگان ایران قرار داده که کشور عراق یکی از این کشور ها است از این روی دانشگاه شما و دانشگاه دفاع ملی ایران می توانند با یکدیگر تعاملات خوبی داشته باشند؛ بر این اساس ما در ستاد کل با جدیت در توسعه این روابط کوشش خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری به عراق سفر می کند

سرلشکر باقری به عراق سفر می کند