مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-14سياسي

اعضای شورای عالی حفاظت از میراث فرهنگی یزد مشخص شدند


قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی در احکامی جداگانه اعضای شورای عالی نظارت بر حفاظت و مرمت میراث فرهنگی شهر جهانی یزد را تعیین و معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی دارابی در احکام جداگانه ای محمدرضا اولیا، کاظم مندگاری، رضا ابویی و احمد آخوندی را به سمت اعضای شورای عالی نظارت بر حفاظت و مرمت میراث فرهنگی یزد منصوب کرد.

مهم ترین وظیفه اعضای این شورا بررسی وضعیت آسیب های وارده سیل اخیر به بافت تاریخی یزد، نظارت بر تهیه طرح و اجرای حفاظت، مرمت و باززنده سازی آن و ارائه راهکار هایی به منظور پیشگیری از وارد شدن خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه به بافت تاریخی یزد است.

در متن احکام اعضای شورای عالی نظارت بر حفاظت و مرمت میراث فرهنگی یزد آمده است، نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و اهمیت حفاظت از میراث فرهنگی بی بدیل استان یزد، به موجب این حکم به عنوان عضو شورای عالی نظارت بر حفاظت و مرمت میراث فرهنگی آن استان منصوب می شوید.

اولویت و تقدم کاری شما بررسی وضعیت آسیب های وارده سیل اخیر به بافت تاریخی یزد، نظارت بر تهیه طرح و اجرای حفاظت، مرمت و باززنده سازی آن بافت ارزشمند و ارائه راهکار هایی به منظور پیشگیری از وارد شدن خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه به بافت تاریخی یزد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای عالی حفاظت از میراث فرهنگی یزد مشخص شدند

اعضای شورای عالی حفاظت از میراث فرهنگی یزد مشخص شدند