مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:272022-08-14سياسي

کلنگ احداث دانشکده دندانپزشکی هرمزگان زمین زده شد


با حضور استاندار هرمزگان، عملیات اجرایی احداث دانشکده دندان پزشکی هرمزگان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در آیینی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، حسین فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی، آیین آغاز عملیات اجرایی احداث دانشکده دندان پزشکی هرمزگان برگزار شد.

 دوستی در این آیین با تاکید بر اهمیت مسئله ارتقای سطح خدمات درمانی به مردم و برنامه ریزی و پیگیری مستمر در این راستا اظهار داشت: دانشکده دندان پزشکی یک مجموعه جامع است که هم در حوزه آموزش و هم حوزه ارائه خدمات درمانی فعالیت خواهد داشت.

  وی با تاکید بر اینکه احداث دانشکده دندان پزشکی نیاز استان است افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر میزان خدمات دندان پزشکی استان محدود است وجود یک دانشکده تخصصی دندان پزشکی برای توسعه خدمات در این حوزه یک نیاز ضروری بود.

  استاندار هرمزگان گفت: تربیت نیروی انسانی و نیروی مجرب موجب می شود سطح دسترسی مردم به خدمات افزایش یابد اعتقاد ما در دولت این است که برای توسعه پایدار در بخش بهداشت، درمان و سلامت مردم باید نیروی ماندگار بومی تربیت شود که خدمات چند ساله از این متخصصان بومی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث دانشکده دندانپزشکی هرمزگان زمین زده شد

کلنگ احداث دانشکده دندانپزشکی هرمزگان زمین زده شد