مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-14سياسي

قالیباف: تعرض به مدافعان حرم جز رسوایی نتیجه ای ندارد


تعرض به قهرمانان ملی که پای جنایتکارانی همچون داعش را از سرزمین عزیزمان کوتاه کردند، خاک پاشیدن به آفتاب است که جز رسوایی و بی اعتباری برای تعرض کنندگان و حامیان آنها نتیجه ای ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرا رسیدن روز مقاومت اسلامی که یادآور مقاومت جانانه حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه و آغاز فصل جدیدی از مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی بود را گرامی می دارم.

وی افزود: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در آخرین حلقه از مقاومت اسلامی علیه جنایتکاران صهیونیست، نویدبخش و در هم کوبنده ظاهر شد.

حرکت جهاد اسلامی ثابت کرد که امروز هر بخش از مقاومت اسلامی به تنهایی توانایی در هم کوبیدن عمیق ترین لایه های دفاعی رژیم صهیونیستی و خرد کردن اراده آنها را دارا است و امروز در سایه اتحاد و همدلی همه جریان های مقاومت با قاطعیت می گوییم که زوال دشمن غاصب نزدیک تر از هر روزی است.

مدافعان حرم نگهبان امنیت و ناموس کشور عزیزمان نیز هستند رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: قریب به 8 دهه تبهکاری و جنایتب رژیم صهونیستی بر هر بیننده منصفی آشکار ساخته است که موجودیت این رژیم در گرو ایجاد ناامنی، اختلاف، ترور، اشغال و جنایت سازمان یافته در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: تعرض به مدافعان حرم جز رسوایی نتیجه ای ندارد

قالیباف: تعرض به مدافعان حرم جز رسوایی نتیجه ای ندارد