مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-14اجتماعي

کارخانه های فروآلیاژ و خمیرمایه در اسلام آبادغرب پلمب می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، دفع پسماندهای دو کارخانه ها فرو آلیاژ و  خمیرمایه در ورودی شهر اسلام آبادغرب منجر به بوی بسیار بد و اعتراض به حق مردم شده است.

احد جلیلیان مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه در این رابطه خط قرمز محیط زیست را سلامت مردم دانست و گفت: در بحث حفظ سلامتی مردم با هیچ صنعتی تعارف نداریم.

وی در خصوص آلودگی دو واحد صنعتی در شهرستان اسلام آباد غرب، تصریح کرد: متأسفانه این دو واحد بخاطر عدم رعایت استاندارد های زیست محیطی لازم در زمان فعالیت در حال حاضر منجر به آلودگی هوا و دفع پساب و پسماند شده که منجر به بوی بسیار بد در محدوده ورودی شهر اسلام آباد غرب شده و گله مندی شدید مردم منطقه را به همراه داشته است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه به اقداماتی در این رابطه اشاره کرد و گفت: صدور اخطاریه های لازم به این دو واحد صنعتی اجرا شده و در صورت عدم انجام تعهدات خود در زمان مشخص شده اقدامات قانونی در راستای پلمب این واحدها از سوی مراجع قضایی انجام می گیرد و فعالیت این صنایع تا زمان استانداردسازی و رعایت ضوابط زیست محیطی تعلیق خواهد شد.

وی تصریح کرد: کارخانه فروآلیاژ مکلف و متعهد به نصب فیلتر های لازم جهت کاهش و عدم تولید آلودگی سمی خواهد بود همچنین کارخانه خمیرمایه نیز موظف به اصلاح کامل مسیر تولید خود، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه های فروآلیاژ و خمیرمایه در اسلام آبادغرب پلمب می شود؟

کارخانه های فروآلیاژ و خمیرمایه در اسلام آبادغرب پلمب می شود؟