مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-14سياسي

218 مصوبه حاصل عملکرد یک ساله شورای شهر اصفهان


در سال نخست فعالیت شورا در مجموع 218 مصوبه داشتیم که 48 مورد، از سوی فرمانداری مورد اعتراض قرار گرفت که از سوی شورا پاسخ داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در نطق پیش از دستور در پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز مقاومت اسلامی، اظهار کرد: سردار سلیمانی در پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه نقش مهمی داشت و پیروزی ها یکی پس از دیگری در جبهه مقاومت رقم خورد، امید داریم این روز منتهی به شکست کامل استکبار شود.

وی با اشاره به گذشت یک سال از فعالیت شورا به برگزاری انتخابات هیأت رییسه اشاره کرد و افزود: اعضای شورای شهر در این یک سال تلاش های ویژه ای در کمیسیون ها انجام دادند و امروز که انتخابات کمیسیون ها برگزار می شود آماری مختصر از فعالیت این کمیسیون ها ارائه می کنیم.

نورصالحی با اشاره به آمار جلسات علنی بیان کرد: 51 جلسه هیأت رییسه و بالتبع آن به همین میزان جلسه علنی در یک سال گذشته برگزار شد، 178 لایحه بررسی و 166 لایحه تصویب شد، همچنین 8 طرح مطرح شد که 7 مورد آن به تصویب رسید.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در سال نخست فعالیت شورا 26 مورد انتخابات داخلی برگزار شد و در مجموع 218 مصوبه داشتیم که 48 مورد، از سوی فرمانداری مورد اعتراض قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

218 مصوبه حاصل عملکرد یک ساله شورای شهر اصفهان

218 مصوبه حاصل عملکرد یک ساله شورای شهر اصفهان