مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-14سياسي

20 نفر نیروی جدید جذب آتش نشانی گرگان می شوند


شهردار گرگان با اشاره به کمبود شدید مامور آتش نشانی در این شهر گفت: برای حل موقت کمبود نیرو به زودی 20 آتش نشان از طریق آزمون جذب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، محمدرضا سبطی شهردار گرگان شامگاه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان اظهار داشت: طی سال های اخیر تلاش فراوانی برای استاندارسازی ایستگاه های آتش نشانی گرگان انجام شده و با وجود اقدامات موثر برای تجهیز ایستگاه ها به امکانات روزآمد، این مراکز با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه هستند.

گرگان هفت ایستگاه آتش نشانی با حدود 100 نیرو دارد.

وی همچنین از دریافت مجوز راه اندازی سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری گرگان خبر داد و گفت: این سازمان بازوی درآمدی و پیمانکاری شهرداری گرگان است و می تواند در بسیاری از پروژه ها یاری رسان شهرداری گرگان باشد.

 سبطی با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی ، اجتماعی و فرهنگی شهرداری گرگان در سال های قبل بدون تامین درآمد کافی گفت: هزینه این پروژه ها از محل فروش املاک و مستغلات تامین می شد که با فروش آن ها، ذخیره عرصه های تحت مالکیت شهرداری تا حد زیادی کاهش یافت.

 شهردار گرگان گفت: برنامه ریزی برای انباشت دوباره عرصه های تحت تملک شهرداری در معاونت شهرسازی و املاک این نهاد آغاز شده و به زودی ثمرات آن مشهود خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 نفر نیروی جدید جذب آتش نشانی گرگان می شوند

20 نفر نیروی جدید جذب آتش نشانی گرگان می شوند