مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-14اجتماعي

درخشش دانش آموزان استان اردبیل در جشنواره «فردا»


دانش آموزان استان اردبیل در چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فردا» و سومین دوره کانون های فرهنگی تربیتی با کسب 40 رتبه کشوری در بخش های انفرادی و همگانی درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، دانش آموزان استان اردبیل در چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا و سومین دوره کانون های فرهنگی تربیتی با کسب 40 رتبه کشوری در بخش های انفرادی و همگانی درخشیدند.

در بخش انفرادی جشنواره  25 رتبه حاصل تلاش دانش آموزان استان بود که از این میان مهدیه ابوالفتحی از آموزشگاه فرزانگان ناحیه 2 در رشته مجسمه سازی، سما صادقی از آموزشگاه شاهد ناحیه یک در رشته قلم زنی و حسام تشکری از هنرستان استاد فرشچیان ناحیه دو در رشته طراحی حائز رتبه اول کشوری شده اند.

همچنین در بخش سرود همگانی آموزشگاه متوسطه اول الزهرا پارس آباد و آموزشگاه متوسطه دوم بحرالعلوم گرمی به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول و دوم کشوری شدند.

در بخش نقاشی همگانی نیز آموزشگاه حضرت زینب (س) از پارس آباد، شهید آخری یک و شاهد شهید محبی از ناحیه 2 به ترتیب رتبه های چهارم ، پنجم و دوازدهم کشوری را کسب کردند.

جشنواره فرهنگی و هنری هر ساله با هدف شناسایی و تجلیل از استعدادهای فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانش آموزان استان اردبیل در جشنواره «فردا»

درخشش دانش آموزان استان اردبیل در جشنواره «فردا»