مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 22:172022-08-13بين الملل

کره شمالی محدودیت های کرونا را لغو کرد


خبرگزاری کی سی ان ای کره شمالی نیز اعلام کرد که در مقایسه با سایر کشورها، مرگ تنها 74 نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا یک معجزه است.

- خبرگزاری کی سی ان ای کره شمالی نیز اعلام کرد که در مقایسه با سایر کشورها، مرگ تنها 74 نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا یک معجزه است.

چند روز بعد از آنکه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اعلام پیروزی در برابر کرونا را اعلام کرد، پیونگ یانگ محدودیت های کرونا از جمله استفاده از ماسک را لغو کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA)گزارش داد که محدودیت های ویروس کرونا کاهش یافت زیرا بحران بهداشت عمومی ایجاد شده در کشور به طور کامل خنثی شده است و کل کشور در کوتاه ترین زمان به سرزمینی پاک و عاری از ویروس بدخیم تبدیل شد.

  براساس این گزارش، با توجه به اینکه کل کشور به منطقه عاری از اپیدمی تبدیل شده است مرحله استفاده از ماسک اجباری در همه مناطق به جز مناطق خط مقدم و شهرها و شهرستان های مرزی لغو شده است.

  کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پنجشنبه گذشته در نبرد علیه ویروس کرونا اعلام پیروزی کرد و دستور داد اکثر تمهیدات مقابله با این ویروس که از ماه مه در این کشور وضع شده بود، لغو شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی محدودیت های کرونا را لغو کرد

کره شمالی محدودیت های کرونا را لغو کرد