مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 21:322022-08-13سياسي

پایان رقابت گروه ها برای تصدی هیات رییسه شورای شهرقدس/ ترکیب سال گذشته تکرار شد


جلسه فوق العاده انتخابات دور دوم هیئت رییسه شورای اسلامی دوره ششم شهرقدس در فرمانداری برگزار و ترکیب اعضای سال گذشته تکرار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، جلسه فوق العاده انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهرستان قدس به ریاست وحید گلیکانی فرماندار قدس عصر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

این جلسه به موجب جلسه برگزار شده روز پنجشنبه 13 مرداد 1401 درخصوص دوره دوم انتخابات شورای اسلامی دوره ششم، با حضور اعضای شورا و دستگاه های نظارتی برگزار شد.

فرماندار قدس در ابتدای جلسه اظهار کرد: فضای پارلمانی باید به ثبات برسد و در جهت انجام وظایف قانونی جامعیت یابد و شاهد نهایی شدن پازل خدماتی در سطح شهرستان باشیم.

وی گفت: در جلسه روز پنجشنبه اعضای شورا حضور داشتند اما طی جلسه تعداد از اعضا بیرون رفتند و جلسه از حد نصاب خارج شد و بنابراین قابلیت رای گیری صورت گرفته قانونی نیست بنابراین مصوبه شورای پنجشنبه به مغایرت خورده و باید نظام پالمان شهری بدون دخالت احدی از خارج مجموعه انجام شود.

فرماندار قدس با بیان اینکه دوران رقابت انتخاباتی تمام شده و در دوران رفاقت در بحث منافع مردم و حوزه شهری هستیم، تاکید کرد: نباید خللی ایجاد شود که دیگران از آن بهره برداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رقابت گروه ها برای تصدی هیات رییسه شورای شهرقدس/ ترکیب سال گذشته تکرار شد

پایان رقابت گروه ها برای تصدی هیات رییسه شورای شهرقدس/ ترکیب سال گذشته تکرار شد