مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 19:472022-08-13سياسي

تشکل های مردم نهاد در کهگیلویه و بویراحمد براساس تخصص مجوز می گیرند


مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز راه اندازی تشکل های مردم نهاد براساس تخصص افراد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نشست هم اندیشی مدیران عامل سازمان های مردم نهاد استان به مناسبت سالروز جهانی سازمان های مردم نهاد امروز با حضور مسعود نوری مدیرکل امور اجتماعی استانداری و عاطفه السادات مدبر نژاد سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری  با موضوع هم اندیشی جهت اجرای برنامه گ های متناسب با اهداف دفتر امور بانوان و خانواده و بررسی مسائل و مشکلات و ارائه گزارش عملکرد توسط سازمان های مردم نهاد برگزار شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت روز جهانی تشکل های مردم نهاد گفت: برگزاری چنین جلساتی باعث همفکری و هم اندیشی و همکاری های دوجانبه تشکل های مردمی می شود.

مسعود نوری با اشاره به اینکه براساس مرامنامه سازمان های مردم نهاد، مدیر عامل نمی تواند از تشکل هزینه شخصی داشته باشد ،افزود: مطالبه گری برای اعتبار مالی نیز در مرامنامه سازمان های مردم نهاد تعریف نشده است.

وی بیان کرد: تشکل هایی که به معنای واقعی فعال و به طور جهادی کار می کنند را حمایت می کنیم و در این حوزه برخی از تشکل ها در مادوان، دیشموک و گچساران به صورت فی سبیل الله فعالیت دارند که در حقیقت مردم نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مردم نهاد در کهگیلویه و بویراحمد براساس تخصص مجوز می گیرند

تشکل های مردم نهاد در کهگیلویه و بویراحمد براساس تخصص مجوز می گیرند