مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 19:372022-08-13اقتصادي

قرارداد 7 میلیارد دلاری توسعه میدان آزادگان امضا شد


رویکرد دولت سیزدهم بهبود شاخص های کلان از جمله رشد اقتصادی است؛ انعقاد قرارداد 29 میلیارد دلار سرمایه گذاری داخلی در حوزه های نفت و گاز انجام شده و 10 میلیارد دلار دیگر نیز به زودی به نتیجه خواهد رسید.

- رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: طی یک ماه گذشته در این سازمان برای توسعه میدان مشترک نفتی آزادگان 7 میلیارد دلار قرارداد بستیم.

سید مسعود میرکاظمی گفت: رویکرد دولت سیزدهم بهبود شاخص های کلان از جمله رشد اقتصادی است؛ انعقاد قرارداد 29 میلیارد دلار سرمایه گذاری داخلی در حوزه های نفت و گاز انجام شده و 10 میلیارد دلار دیگر نیز به زودی به نتیجه خواهد رسید.

میرکاظمی با ارائه تحلیلی از شرایط اقتصادی کشور گفت: ما در برنامه های سال 1401 چند هدف گذاری داشتیم، از جمله ثبات اقتصادی که بتوانیم منابع و مصارف کشور را مدیریت کرده و نیاز به استقراض نداشته باشیم، پایه پولی بالا نرود و باعث ایجاد تورم نشود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: بر این اساس، فشار تقاضا را کنترل کردیم؛ اما در فشار هزینه ها عواملی از جمله افزایش حقوق کارگران و افزایش تعرفه هایی که طی سال های گذشته رشد منطقی خود را انجام نداده بودند، باعث ایجاد آثار تورمی در بازار شدند و این فشار هزینه ها، برنامه ریزی های انجام شده را تحت تأثیر قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد 7 میلیارد دلاری توسعه میدان آزادگان امضا شد

قرارداد 7 میلیارد دلاری توسعه میدان آزادگان امضا شد