مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 19:122022-08-13بين الملل

العامری و صدر اواخر هفته جاری دیدار می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع در چارچوب هماهنگی شیعی اعلام کرد که احتمالاً هادی العامری رییس ائتلاف فتح با مقتدی صدر رهبر جریان صدر، - یک منبع در چارچوب هماهنگی شیعی اعلام کرد که احتمالا هادی العامری رییس ائتلاف فتح و مقتدی صدر رهبر جریان صدر، اواخر هفته جاری دیدار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع در چارچوب هماهنگی شیعی اعلام کرد که احتمالاً هادی العامری رییس ائتلاف فتح با مقتدی صدر رهبر جریان صدر، اواخر هفته جاری دیدار می کنند.

منبع مذکور افزود: روابط هادی العامری با رهبر جریان صدر خوب است و خطوط ارتباطی مستقیم با دفتر صدر قطع نشده است و هادی العامری در ماه گذشته سعی کرد، مسیر های گفتگویی میان چارچوب هماهنگی و صدر برقرار و در آرام سازی اوضاع در بحران های مختلف نقش آفرینی کرد.

این منبع ادامه داد: طبق اطلاعات به دست آمده، ممکن است العامری اواخر هفته جاری با مقتدی صدر در نجف دیدار کند، یا اینکه ابتدا تماس تلفنی بین این دو برقرار شود.

البته این احتمال نیز می رود که در هفته های گذشته دیدار های اعلام نشده ای میان طرفین صورت گرفته باشد.

منبع مذکور تصریح کرد: بیشتر تماس ها و دیدار ها میان طرف های سیاسی به ویژه به هنگام وقوع بحران، غیر علنی است تا طرف های دیگر از آن برای تشدید اوضاع سوء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العامری و صدر اواخر هفته جاری دیدار می کنند

العامری و صدر اواخر هفته جاری دیدار می کنند