مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 19:072022-08-13ورزشي

بودجه نامشخص بسکتبال شهرداری گرگان/ پیش بینی هزینه 42 میلیارد تومانی برای تیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حسین رضایان عصر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: تغییر زمان لیگ برتر بسکتبال باعث شد زمان جذب بازیکن را به شدت از دست بدهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در نهایت تا اول شهریور ماه فرصت جذب بازیکن داریم و شروع مسابقات 28 شهریور خواهد بود.

مدیر هیات اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد: برآورد هزینه تیم برای مسابقات امسال که به صورت لایحه به شورای اسلامی شهر گرگان ارسال شد 42 میلیارد تومان است.

رضایان گفت: این پیش بینی بودجه برای شرایطی است که بخواهیم در کورس قهرمانی قرار بگیریم البته ما بازی های آسیایی را نیز در پیش داریم و امسال لیگ آسیا نیز خواهیم داشت و تیم ما در دو جبهه مسابقه خواهد داد.

وی تاکید کرد: ما در هر سطحی که تیم را تشکیل دهیم باید به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حاضر شویم و در شان کشور نیست که با تیمی غیر از تیم تراز یک در مسابقات شرکت کنیم.

مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: از این میزان حدود 30 میلیارد تومان هزینه جذب بازیکنان و کادر فنی خواهد بود، 10 میلیارد تومان هزینه غذا و تجهیزات خواهد بود و دو میلیارد تومان نیز هزینه پزشکی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه نامشخص بسکتبال شهرداری گرگان/ پیش بینی هزینه 42 میلیارد تومانی برای تیم

بودجه نامشخص بسکتبال شهرداری گرگان/ پیش بینی هزینه 42 میلیارد تومانی برای تیم