مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 18:172022-08-13سياسي

احمد مرادی: از محل مسؤولیت های اجتماعی به پیام نور کمک خواهد شد


احمد مرادی در دیدار با رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان از پیگیری برای اختصاص بودجه به این دانشگاه از محل مسؤولیت های اجتماعی صنایع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد،قشم، بندرخمیر و ابوموسی ظهر امروز با حضور در دانشگاه پیام نور از فعالیت منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان در دانشگاه پیام نور  به ویژه در خصوص راه اندازی مجدد رشته های پیام نور فین تقدیر و تشکر کرد.

مرادی در این دیدار با اشاره به عملکرد مطلوب رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان، اظهار داشت: از محل مسئولیت های اجتماعی اعتباری در خصوص دانشگاه پیام نور فین کمک خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار دکتر فرهادی گزارشی از مجموعه و رسالت دانشگاه پیام نور ارائه کرد و اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور هرمزگان در مقطع کارشناسی در 14 مرکز و واحد براساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

 محمود عامری سیاهویی رییس دانشگاه پیام نور ابوموسی نیز به نیابت از کارکنان از حمایت های احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان و استاندار محترم در خصوص انتصاب دکتر فرهادی بعنوان رییس دانشگاه پیام نور تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: با حضور دکتر فرهادی که یک نیروی ارزشی، دلسوز و جهادی است، فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد مرادی: از محل مسؤولیت های اجتماعی به پیام نور کمک خواهد شد

احمد مرادی: از محل مسؤولیت های اجتماعی به پیام نور کمک خواهد شد