مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 18:022022-08-13سياسي

رسمیت شناختن ظرفیت کانون ها با هدف توانمند سازی دانش آموزان مستعد دوره متوسطه اول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سه شنبه 18 مرداد، رضا گلشن مهرجردی مدیر کل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان در حوزه دانش آموزی بنیاد ملی نخبگان در رویداد ملی همه باهم حضور یافت و از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کردگلشن مهرجردی بیان کرد شاید بشود .

- مدیر کل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان در حوزه دانش آموزی بنیاد ملی نخبگان گفت: ظرفیت کانون ها و نهاد های مردم نهاد که به صورت داوطلب، با هدف توانمند سازی دانش آموزان مستعد فعالیت میکنند را رسما به عنوان یکی از سه الگوی ارائه خدمات مدنظر طرح شهاب، در دوره متوسطه اول به رسمیت شناخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سه شنبه 18 مرداد، رضا گلشن مهرجردی مدیر کل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان در حوزه دانش آموزی بنیاد ملی نخبگان در رویداد ملی همه باهم حضور یافت و از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کردگلشن مهرجردی بیان کرد شاید بشود گفت مهمترین پروژه ای که با پروژه محرومیت زدایی مرتبط است کاری است که آذر ماه سال 1400 سیاست های طرح شهاب، برای دوره اول متوسطه از سوی بنیاد علمی نخبگان به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ و اغاز شد.

مدیر کل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان در حوزه دانش آموزی بنیاد ملی نخبگان افزود طرح شهاب، طرحی است که از سال 86 تصویب و از سال 93 عملیات اجرایی آغاز شده بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسمیت شناختن ظرفیت کانون ها با هدف توانمند سازی دانش آموزان مستعد دوره متوسطه اول

رسمیت شناختن ظرفیت کانون ها با هدف توانمند سازی دانش آموزان مستعد دوره متوسطه اول