مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 17:422022-08-13سياسي

ارتباط حمله موسوی به جبهه مقاومت با حمله اسراییل به غزه چیست؟


موضوعی که باید به آن پرداخته شود این است که آیا بین زمان انتشار یادداشت موسوی با حمله این روزهای اسراییل به نوار غزه و شهادت جمعی از مردم مظلوم فلسطین ارتباطی وجود ندارد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی شعبانی در یادداشتی با اشاره به یادداشت منتسب به میرحسین موسوی که در آن سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران و رشادت های مدافعان حرم را نقد کرده است، نوشت: فتنه عظیم و نهایتا عقیم  سال 88 را هیچکس هنوز فراموش نکرده است.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است: بسمه تعالی در مورد مرده ای که ادای زنده ها را در می آورد علی شعبانی-  متنی از میرفتنه موسوی در یک سایت ضد انقلابی خارج نشین منتشر شد که این نوشته میر حسین موسوی با توهین به مدافعان حرم، حزب الله لبنان ، مجاهدین یمنی و اهانت ویژه به سردار شهید همدانی و تبرئه داعشیان و تجاوزات ائتلاف سعودی به مردم یمن همراه بود.

چند نکته را  در مورد این متن کثیف باید یادآور شد : نکته اول : آیا این مطالبِ میرفتنه جای تعجب دارد؟ متعاقب انتشار مطالب آمیخته با خباثت و متعفن که روی اربابان استکبار و صهیونیسم و وهابیت را سفید کرد، جمع زیادی از دلسوزان و علاقمندان انقلاب اسلامی در یادداشتها و متون خود در فضای مجازی ابراز تعجب کرده و به تحلیل و بررسی ماجرا پرداختند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط حمله موسوی به جبهه مقاومت با حمله اسراییل به غزه چیست؟

ارتباط حمله موسوی به جبهه مقاومت با حمله اسراییل به غزه چیست؟