مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 16:572022-08-13سياسي

احداث پست 400 کیلو ولت برق در الیگودرز


محمد خدابخشی در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم برای توسعه شهرستان الیگودرز ایجاد زیرساخت های توسعه است، عنوان کرد: یکی از مهمترین و اصلی ترین زیرساخت های توسعه نیز زیرساخت های حوزه انرژی به ویژه برق است.

وی گفت: ما اگر بخواهیم شهرستان را توسعه دهیم باید به شکلی برنامه یزی کنیم که برق مورد نیاز صنایع را تامین کنیم.

 نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه احداث پست 400 کیلو ولت الیگودرز ، بیان کرد: ایجاد پست 400 کیلو ولت الیگودرز در راستای توسعه شهرستان است و در همین رابطه پیگیری هایی را ظرف دو سال گذشته انجام دادیم.

خدابخشی با بیان اینکه حجم قابل توجهی از عملیات عمرانی پروژه پست 400 کیلو ولت الیگودرز انجام شده است، افزود: این پروژه اکنون وضعیت خوبی دارند و باید تجهیزات مورد نیاز ساخته و نصب شود.

وی گفت: یکی از اصلی ترین تجهیزات ترانس 200 تنی است که آماده و نصب شده است، مابقی تجهیزات هم سفارش داده شده و طبق اطلاعاتی که پیمانکار ارائه کرده پست 400 کیلو ولت الیگودرز اسفند ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تجهیزات تا اواسط پاییز نصب می شود، کار تست و راه اندازی هم حدود دوماه طول می کشد در نهایت اسفند ماه شاهد بهره برداری پست 400 کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پست 400 کیلو ولت برق در الیگودرز

احداث پست 400 کیلو ولت برق در الیگودرز