مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 16:072022-08-13اقتصادي

اختصاص بیش از 13 هزار مترمربع زمین به طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر


فرماندار شهرستان آزادشهر با بیان اینکه، در سفر رییس جمهور به استان گلستان مبلغ 745 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان آزادشهر در حوزه های مختلف مصوب شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مقدمات طرح نهضت ملی مسکن همانند سراسر ایران در شهرستان آزادشهر هم در حال اجرا بوده و تاکنون 13 هزارو 600 متر مربع اراضی در این شهر برای این طرح تامین شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پنج هزار و 600 نفر در این طرح ثبت نام کردند و پایش لازم برای شناسایی متقاضیان واجد شرایط انجام شده است.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه برای ساخت مسکن ملی در سنچول محله شهرستان انجام شده و قرار است واحدهای مسکونی در قالب چهار واحدی احداث و واگذار شود.

تا پایان شهریور ماه دستگاه های اجرایی اراضی و اماکن مازاد خود را برای این طرح معرفی خواهند کرد.

وی درخصوص جاده آزادشهر به شاهرود به عنوان یک جاده بین المللی و مواصلاتی ادامه داد: تعریض و بهسازی این جاده از سال 85 آغاز شده و تاکنون 22 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این جاده به عنوان کریدور شمال جنوب از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در سفر رییس جمهور به استان گلستان مبلغ 280 میلیارد تومان برای بهسازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 13 هزار مترمربع زمین به طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر

اختصاص بیش از 13 هزار مترمربع زمین به طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر