مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 16:022022-08-13سياسي

حجت الاسلام سرلک: شهید سلیمانی مسیر ابدیت را به درستی شناخت


یکی از کارشناسان مذهبی با بیان اینکه شهید سلیمانی مسیر ابدیت را به درستی شناخت و همواره آماده شهادت بود، گفت: خداوند وجود انسان را برای خودش طراحی کرده است و شایسته نیست انسان با انحرافات و مسیرهای نادرست از فلسفه خلقتش دور بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام علی سرلک در سخنرانی شب سوم هیات هنر و رسانه در مجتمع هدایت، بابیان اینکه خداوند متعال، جهان آفرینش را به یمن وجود انسان آفریده است، تصریح کرد: انسان محور عالم است، اگر خلقت انسان منقطع شود عالم آفرینش بی معنی می شود و اگر انسان نیز به خدا متصل نشود بی معنا و خالی از محتوا خواهد شد.

وی ادامه داد: انسان بزرگ تر از تمام ظرف آفرینش است با این وجود انسان در مسیر رسیدن به خداوند متعال در طول تاریخ بسیار راه و مقصد خود را گم کرده و بیراهه رفته است.

سخنران هیأت هنر و رسانه قم افزود: انسان برای ابدیت آفریده شده است و اگر انسان هر راهی جز ابدیت و رفع تعلق را برگزیند زیان کرده و از هدف خلقت خود دور می افتد.

سرلک، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از افرادی یادکرد که مسیر ابدیت را به درستی تشخیص داده بود و همواره آماده شهادت بود، اظهار داشت: خداوند وجود انسان را برای خودش طراحی کرده و شایسته نیست انسان با انحرافات و مسیرهای نادرست از فلسفه خلقتش دور بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام سرلک: شهید سلیمانی مسیر ابدیت را به درستی شناخت

حجت الاسلام سرلک: شهید سلیمانی مسیر ابدیت را به درستی شناخت