مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 15:522022-08-13فرهنگي

رونمایی از موزه بین المللی مجازی هنر کودک، شهریورماه امسال در ارومیه


علاوه بر بخش نمایشگاه که متشکل از آثار کودکان و نوجوانان تا 18 سال است، نشست هایی با موضوعاتی نظیر «کودک و موزه»، «هنر و کودکان با نیازهای ویژه»، - علاوه بر بخش نمایشگاه که متشکل از آثار کودکان و نوجوانان تا 18 سال است، نشست هایی با موضوعاتی نظیر کودک و موزه ، هنر و کودکان با نیازهای ویژه ، هنر چیدمان ، هنر محیطی و .

برگزار می شود.

مراسم ششمین سالگرد رونمایی از موزه ی بین المللی مجازی هنر کودک، شهریورماه سال جاری در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی موزه بین المللی مجازی هنر کودک، ششمین سالگرد رونمایی از موزه ی بین المللی مجازی هنر کودک با عنوان موزه، کودک، چیدمان در دو محور مجموعه های شخصی کودکان و نگاه کودکان به موزه ها ، با همکاری ایکوم ایران (کمیته ی ملی موزه های ایران) و موزه ی کودک ارومیه، برگزار می شود.

براساس فراخوان منتشر شده ، کودکان و نوجوانان تا 18 سال، می توانند با ارسال آثار خود، در بخش نمایشگاهی این مراسم حضور داشته باشند.

نمایشگاه این مراسم در دو بخش مجموعه های شخصی کودکان و نوجوانان و نگاه کودکان و نوجوانان به چیدمان موزه ها برگزار می شود.

در بخش اول (مجموعه های شخصی کودکان و نوجوانان) کودکان و نوجوانان می توانند 1 تا 3 عکس از زوایای مختلف مجموعه هایی که جمع آوری کرده اند را عکاسی کنند و در بخش دوم (ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از موزه بین المللی مجازی هنر کودک، شهریورماه امسال در ارومیه

رونمایی از موزه بین المللی مجازی هنر کودک، شهریورماه امسال در ارومیه