مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-13سياسي

لزوم شبکه سازی در بین نخبگان برای بهره مندی از ظرفیت آنها


دبیر رویداد دانش آموزی «برپا» شبکه سازی در بین نخبگان را از اهداف برگزاری رویداد دانش آموزی برپا عنوان کرد و گفت: ارائه و آشنا کردن نخبگان با مشکلات جامعه در راستای ارائه راه کار از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فرهود آهنی، دبیر رویداد دانش آموزی برپا در نشست خبری این رویداد با تشریح اقدامات انجام شده طی پنج ماه گذشته برای برگزاری این رویداد اظهار کرد: برای برگزاری این رویداد باید موشکافانه امور را رصد کرده و بستری برای برگزاری آن با استفاده از ظرفیت های موجود در استان فراهم می شد که انجام شد.

دبیر رویداد دانش آموزی برپا با بیان اینکه رویداد دانش آموزی برپا برای پایه دوم دبیرستان برگزار می شود، افزود: در این رویداد 100 استعداد برتر استان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به هماهنگی انجام شده با نخبگان استانی در داخل و خارج از کشور برای حضور در رویداد دانش آموزی برپا گفت: از همه ظرفیت های برای ارائه بهترین برنامه ها در این رویداد استفاده شده و حتی مسؤولان استانی هم در این رویداد حضور خواهند داشت.

آهنی با بیان اینکه دانش آموزان حاضر در رویداد دو شب و سه روز در اختیار برگزارکنندگان رویداد خواهند بود، افزود: دانش آموزان حاضر در این رویداد برترین های جشنواره ها، المپیادها و همچنین معدل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شبکه سازی در بین نخبگان برای بهره مندی از ظرفیت آنها

لزوم شبکه سازی در بین نخبگان برای بهره مندی از ظرفیت آنها