مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-13بين الملل

اردوغان: مصمم به پیروزی در انتخابات 2023 هستیم


رییس جمهور ترکیه در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس حزب عدالت و توسعه، تاکید کرد که سران این حزب مصمم به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2023 هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه و رهبر حزب عدالت و توسعه در این کشور، ضمن اشاره به پیروزی های انتخاباتی اش از بدو تاسیس حزب تاکنون، تاکید کرد که آن ها مصمم به پیروزی در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری سال 2023 هستند.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی ، امروز (شنبه) حزب عدالت و توسعه در بیانیه منتشر شده اش اعلام کرد که اردوغان به مناسبت بیست و یکمین سالگرد تاسیس این حزب پیام تبریکی به اعضای موسس آن فرستاده و از برنامه های آینده حزب گفته است.

اردوغان در پیام خود، از دستاوردهای دولت های تشکیل شده از حزب عدالت و توسعه در سال های گذشته و پیشرفت هایی که در زیرساخت ها، از آموزش تا سلامت، از امنیت تا عدالت، از حمل ونقل تا انرژی و از صنعت تا ورزش ایجاد کرده اند، قدردانی کرد.

رییس جمهور ترکیه افزود: وقتی امروز به گذشته نگاه می کنیم، با خوشحالی متوجه می شویم که یک کارزار دموکراتیک و روندی توسعه محور یک قرنی را طی 20 سال انجام پیش بردیم.

ما مصمم هستیم که حزب عدالت و توسعه را بار دیگر به حزب پیروز پای صندوق های رای انتخاباتِ ریاست جمهوری و پارلمانی تبدیل کنیم؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: مصمم به پیروزی در انتخابات 2023 هستیم

اردوغان: مصمم به پیروزی در انتخابات 2023 هستیم