مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-13سياسي

قانون جدید نظام مهندسی به صحن مجلس می رود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران انجام شده و به زودی به صحن علنی مجلس خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صدیف بدری امروز 22 مرداد در نشست اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان اردبیل با بیان اینکه مسایل فنی و ساخت و ساز شوخی بردار نیست، خاطرنشان کرد: باید در طراحی، نظارت و اجرا دقیق عمل کنیم تا مردم در ساختمان های ایمن با خیال راحت سکنی گزیده و شرایط مطلوب ساخت و ساز را شاهد و ناظر باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: باید در همه حوزه های ساخت و ساز با در نظر گرفتن شرایط مطلوب حرکتی را انجام دهیم تا مهندسی ارزش، کیفی سازی، ارزان سازی، اقتصاد مهندسی در ابعاد مختلف و .

مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

بدری از اصلاح قانون نظام مهندسی خبر داد و گفت: از مجلس دهم فرآیند اصلاح قانون نظام مهندسی شروع شده بود به طوری که تا ما موفق شدیم در مجلس یازدهم این کار را به سرانجام برسانیم که با جمع بندی نظرات و رفع ایرادات تلاش بر این است تا عمده دغدغه ها و مشکلات مهندسان را اجرای قانون جدید برطرف شود.

وی بیان کرد: براساس قانون جدید مسئولیت هیئت مدیره چهار ساله بوده و انتخاب بازرسان و اعضای شورای انتظامی نیز توسط اعضای نظام مهندسی انجام خواهد شد و هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جدید نظام مهندسی به صحن مجلس می رود

قانون جدید نظام مهندسی به صحن مجلس می رود