مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-13سياسي

فضاسازی شهری در دستگاه ها در ایام دفاع مقدس نسبت به سال های گذشته پررنگ تر باشد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به اینکه فضاسازی شهری در دستگاه ها در ایام دفاع مقدس نسبت به سال های گذشته پررنگ تر باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، امیر محمد نجاتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی ظهر امروز در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان، اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس، تبلور حماسه های جاوید هشت ساله دفاع مقدس در اذهان همه آحاد ملت ایران ذهنیت پیدا می کنند و در این ایام تاریخ پرافتخار ایران اسلامی در این دوران بازخوانی می شود.

وی گفت: در خراسان شمالی نیز همزمان با سراسر کشور برنامه هایی که در تقویم این ایام در نظر گرفته شده، بومی سازی و برای تمام دستگاه ها و فرمانداری ها ابلاغ شده است تا به صورت شهرستانی نسبت به اجرای برنامه ها اقدام کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با بیان اینکه طی دوساله گذشته به دلیل شرایط کرونایی، رژه نیروهای مسلح برگزار نمی شد، افزود: این در حالی است که طی این هفته در سال جاری روز 31 شهریور، رژه نیروهای مسلح در سراسر استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته با همت مدیران دستگاه های اجرایی، تجلیل در مصلی به صورت متمرکز با حضور 400 نفر انجام شد و مابقی نیز در دستگاه ها تجلیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاسازی شهری در دستگاه ها در ایام دفاع مقدس نسبت به سال های گذشته پررنگ تر باشد

فضاسازی شهری در دستگاه ها در ایام دفاع مقدس نسبت به سال های گذشته پررنگ تر باشد