مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-13سياسي

طالبان نسبت به گذشته تغییر نکرده است/ هیچ کشوری از جبهه پنجشیر حمایت نکرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یکسال پس از تسلط طالبان بر افغانستان، احمد مسعود، رهبر جبهه پنجشیر طی مصاحبه ای با شورای آتلانتیک، - رهبر جبهه پنجشیر در گفت وگویی با انتقاد از نفاق غربی ها در کمک به مردم افغانستان پس از تحولات اخیر در این کشور، گفت که تاکنون هیچ کشوری از جبهه پنجشیر حمایت نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یکسال پس از تسلط طالبان بر افغانستان، احمد مسعود، رهبر جبهه پنجشیر طی مصاحبه ای با شورای آتلانتیک، تحولات این کشور را تشریح کرده است.

مسعود گفت: تا زمانی که طالبان قانع شود که یک دولت مشروع و پاسخگو در مقابل مردم افغانستان و جهان تشکیل دهد، گزینه دیگری جز مقاومت وجود ندارد.

وی افزود: به دنبال سقوط کابل به طالبان اعلام کردیم که مشروعیت در افغانستان نه از طریق لوله های تفنگ بلکه از طریق صدای مردم حاصل خواهد شد و بنابراین تا زمانی که یک رژیم نظامی در افغانستان بر سرکار باشد، گزینه ای جز مبارزه وجود نخواهد داشت.

رهبر جبهه پنجشیر با بیان اینکه طالبان نسبت به گذشته تغییری نکرده، اظهار داشت: تلاش جبهه پنجشیر و همکاری چند کشور منطقه برای قانع کردن طالبان برای یک روند صلح آمیز موفقیت آمیز نبوده و این گروه نسبت به گذشته هیچ تغییر نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان نسبت به گذشته تغییر نکرده است/ هیچ کشوری از جبهه پنجشیر حمایت نکرد

طالبان نسبت به گذشته تغییر نکرده است/ هیچ کشوری از جبهه پنجشیر حمایت نکرد