مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 12:222022-08-13سياسي

پاسخ به نیاز بیمه گذار هدف اصلی بیمه رازی/ سرعت در پاسخگویی خواست اولیه بیمه گذاران


مدیرعامل بیمه رازی درک نیاز مشتریان را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیمه گذاران به دنبال افزایش سرعت در صدور و ارائه خدمات بر بستر فناوری هستند و بیمه رازی باید در سال 1401 با تسهیل گری در ارائه خدمات و بهبود روش ها پاسخ مناسبی به نیاز مشتریان ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری در جلسه هم اندیشی با مدیران استانی بیمه رازی که به صورت برخط و با حضور معاونان و مدیران ارشد شرکت بیمه رازی برگزار شد، گفت: بیمه گذاران در شرایط فعلی و با توجه به سبک زندگی امروزی به دنبال دریافت خدمات با کیفیت در مدت زمان کوتاه هستند.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: با توجه به تفکر حاکم بر جامعه در زمینه دریافت خدمات، شرکت بیمه رازی باید برنامه ریزی و اهداف خود را با توجه به نیاز مشتری مبنی بر صدور و پرداخت خسارت در اندک زمان ممکن طراحی و اجرایی کند.

او با تاکید بر اینکه بیمه گذار به دنبال افزایش سرعت در صدور و پرداخت خسارت است، خاطرنشان کرد: بیمه رازی باید تسهیل گری در صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت را در دستور کار خود قرار دهد و این مهم اولویت اصلی شرکت بیمه رازی در سال 1401 است.

وی تصریح کرد :در کنار این مهم باید نیاز و خواسته های مشتریان احساس و رفع شود زیرا در حال حاضر بسیاری از مشتریان تنها نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به نیاز بیمه گذار هدف اصلی بیمه رازی/ سرعت در پاسخگویی خواست اولیه بیمه گذاران

پاسخ به نیاز بیمه گذار هدف اصلی بیمه رازی/ سرعت در پاسخگویی خواست اولیه بیمه گذاران