مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 11:472022-08-13حوادث

انهدام باند سارقان احشام و تجهیزات راهداری در هامون


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان از انهدام باند سارقان احشام و تجهیزات اداره راهداری در شهرستان هامون خبرداد.

- ابراهیم ملاشاهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت احشام از پاسگاه انتظامی تیمورآباد شهرستان هامون موضوع به صورت ویژه در دستور کار و بررسی کارآگاهان زبده این پلیس قرار گرفت.

وی افزود؛ با توجه به وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان، این پلیس با گسترش چتر اطلاعاتی جهت شناسایی سارقان و طی تحقیقات و بررسی های صورت گرفته مخفیگاهشان در بخش تیمور آباد شهرستان شناسایی شد.

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد؛ تحقیقات اولیه پلیس حاکی از این بود که سارقان با دو دستگاه خودرو سواری پژو405 و با لباس محلی و با بستن سر و صورت و تاریکی شب با خودرو ی سواری پژو 405 اقدام به سرقت احشام در سطح حوزه و شهرستان مجاور می نمایند.

این مقام انتظامی گفت؛ به جهت پیشگیری از وقوع سرقت های احشام به منظور تسریع در دستگیری سارقان وشناسایی دقیق محل، تیم متشکل از پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان هامون وبا انجام هماهنگی قضایی به محل مخفیگاه سارقان اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری 4 سارق شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان احشام و تجهیزات راهداری در هامون

انهدام باند سارقان احشام و تجهیزات راهداری در هامون