مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 11:422022-08-13بين الملل

تداوم نفت دزدی آمریکا در سوریه+عکس


منابع رسمی سوریه با انتشار تصاویر جدیدی خبر دادند که آمریکا ده ها کامیون حامل سوخت سرقت شده از سوریه را به کشورهای مجاور قاچاق کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا )، ظهر امروز (شنبه)، خبر داد که آمریکا محموله نفتی جدیدی را از سوریه به کشورهای مجاور قاچاق کرده است.

سانا با انتشار تصاویری به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که آمریکا 89 تانکر حامل نفت سرقت شده از میدان های نفتی منطقه الجزیره (شمال شرق) را از سوریه خارج کرده است.

      وزارت نفت سوریه در نهم ماه آگوست در گزارشی درباره میزان تولیدات نفتی این کشور اعلام کرد نیروهای اشغالگر آمریکا و مزدوران آن ها -شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد)- روزانه 66 هزار بشکه نفت سوریه یا به عبارتی حدود 83 درصد از تولیدات روزانه نفت این کشور را از میدان های نفتی اشغال شده در شرق سرقت می کنند و به پایگاه های خود در عراق منتقل می کنند.

بر اساس داده های این وزارتخانه، حوزه نفت سوریه از ابتدای جنگ تا اواسط سال جاری حدود 105 میلیارد دلار در نتیجه عملیات سرقت نفت توسط آمریکا متحمل خسارت های سنگین شده است.

وزارت نفت سوریه همچنین اشاره کرده بود که افزون بر خسارت های مادی وارده به حوزه نفت این کشور، اقدامات آمریکا و شبه نظامیان وابسته به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم نفت دزدی آمریکا در سوریه+عکس

تداوم نفت دزدی آمریکا در سوریه+عکس