مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 11:422022-08-13بين الملل

خیانت خود به آرمان ملت فلسطین را به ایران ربط ندهید


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی با اشاره به تحولات اخیر فلسطین و حمله اسراییل به نوار غزه، به طور خاص به رویکرد کلی برخی کشور ها و حکام عربی نسبت به مساله فلسطین پرداخته و تاکید کرده که اشارات رهبران این قبیل این .

- اینکه برخی حکام عربی و متون آموزشی این قبیل کشور ها تاکید و ادعا دارند که مساله فلسطین یک مساله سیاسی است که اکنون ایران در حال مدیریت آن است، به هیچ عنوان درست نیست و باید آن را یک فرافکنی به معنای واقعی کلمه در نظر گرفت.

مساله اصلی این است که این رژیم ها عملا از بهانه های اینچنینی استفاده می کنند تا روابط کشورشان را با رژیم صهیونیستی عادی سازی کنند و حقوق و سرزمین های فلسطین را تسلیمِ صهیونیست ها کنند .

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی با اشاره به تحولات اخیر فلسطین و حمله اسراییل به نوار غزه، به طور خاص به رویکرد کلی برخی کشور ها و حکام عربی نسبت به مساله فلسطین پرداخته و تاکید کرده که اشارات رهبران این قبیل این کشور ها به اینکه مساله فلسطین در شرایط کنونی، یک موضوع سیاسی است که ایران در حالِ مدیریت آن است، نوعی بهانه جویی از سوی آن ها است تا از این طریق رویه غلط و نابجای خود در خیانت به آرمان ملت فلسطین و از اولویت خارج کردنِ ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیانت خود به آرمان ملت فلسطین را به ایران ربط ندهید

خیانت خود به آرمان ملت فلسطین را به ایران ربط ندهید