مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-13پزشكي

رنگ قرمز به بوشهر بازگشت


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از قرمز شدن نقشه کرنایی شهرستان های دیلم و گناوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، قاسم برجویی فرد صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: براساس ارزیابی های جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هفته گذشته وضعیت کرونایی شهرستان های دیلم و گناوه از نارنجی ( پرخطر) و زرد ( خطر متوسط) به خیلی پرخطر تغییر کرد تا رنگ قرمز دوباره به نقشه کرونایی این استان بازگردد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه شهرستان دشتی که در وضعیت آبی (کم خطر) کرونایی قرار داشت به نارنجی پر خطر تغییر رنگ داد افزود: بر این اساس در زمان حاضر 6 شهرستان بوشهر، جم، دشتستان، دیر، کنگان و عسلویه این استان در وضعیت زرد با خطر متوسط کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: در زمان حاضر 2 شهرستان گناوه و دیلم در وضعیت قرمز خیلی پرخطر و شهرستان دشتی و تنگستان نیز در وضعیت نارنجی پرخطر هستند.

    برجویی فرد بیان داشت: هم اکنون از مجموع 10 شهرستان استان بوشهر 60 درصد در وضعیت زرد، 20 درصد نارنجی و 20 درصد هم قرمز قرار دارند.

قاسم برجویی فرد تاکید کرد: از اوایل تیرماه تاکنون روند بستری های مثبت کرونا از هشت بیمار به 110 نفر افزایش یافته است همچنین با وجود اینکه در خرداد ماه هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ قرمز به بوشهر بازگشت

رنگ قرمز به بوشهر بازگشت