مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-13حوادث

انهدام 24 باند مواد مخدر در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام 24 باند مواد مخدر در این استان طی پنج ماهه امسال خبر داد و گفت: 43 تن مواد مخدر و 51 قبضه سلاح سبک و سنگین نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد طاهری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: در بسیاری از شاخص های امنیتی سیستان و بلوچستان وضعیت بسیار خوبی دارد اما دشمن تلاش می کنند از این منطقه احساس نا امنی به جامعه القا کند، که خبرنگاران رسالت بسیار مهمی در زمینه خنثی کردن توطئه های دشمن دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تلاش برای احساس امنیت روانی جامعه از جمله وظایف رسانه ها است، پرهیز از انتشار اخبار ناصحیح در حوزه امنیت نیز باید مورد نظر رسانه ها باشد.

این مسؤول ادامه داد: بخشی از هجمه در حوزه های امنیتی این استان در خارج از مرزهاست که لازم است با هوشیاری بیشتر رصد و خنثی شود.

وی گفت: خیلی از مولفه ها در امنیت استان موثر است، ساماندهی محلات آسیب پذیر در این زمینه در دستور کار است.

 سردار طاهری بیان کرد: انتقام جویی با سلاح اقدام نادرستی است که بعضاً در این استان شاهد آن هستیم که از خبرنگاران می خواهیم فرهنگ سازی کرده تا مردم هنگام درگیری و اختلاف قانون پذیر باشند و خود دست به سلاح نبرند و اجازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 24 باند مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

انهدام 24 باند مواد مخدر در سیستان و بلوچستان