مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-13ورزشي

با اضافه شدن محبی و قائدی 2 بازیکن در لیست خروجی استقلال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ریکاردو ساپینتو پس از شکست دو بر صفر مقابل سپاهان از اول لیگ برتر فوتبال ایران به مدیران باشگاهش تاکید کرده تا در اقدامات خود در جهت رفع موانع حضور 3 بازیکن در بازی های این تیم تسریع بخشیده تا وی قادر به استفاده از .

- سرمربی پرتغالی استقلال مجبور است 2 بازیکن را از لیست این تیم خارج کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ریکاردو ساپینتو پس از شکست دو بر صفر مقابل سپاهان از اول لیگ برتر فوتبال ایران به مدیران باشگاهش تاکید کرده تا در اقدامات خود در جهت رفع موانع حضور 3 بازیکن در بازی های این تیم تسریع بخشیده تا وی قادر به استفاده از آنها در هفته دوم مقابل ملوان باشد.

محمد حسین مرادمند، کاوه رضایی، محمد محبی و خرید تازه استقلال مهدی قایدی 4 بازیکنی هستند که در هفته اول مجوز بازی نداشتند و با توجه به اینکه مرادمند تا شهریور درگیر خدمت سربازی است، ساپینتو از مدیران باشگاهش انتظار دارد اقداماتی انجام دهند تا محبی، کاوه رضایی و مهدی قایدی را در هفته دوم مقابل ملوان در اختیار داشته باشد.

بر همین اساس باتوجه به خرید محبی و قائدی،استقلال جای خالی برای اضافه کردن آنها ندارد و حتما باید 2 بازیکن از این تیم جدا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اضافه شدن محبی و قائدی 2 بازیکن در لیست خروجی استقلال

با اضافه شدن محبی و قائدی 2 بازیکن در لیست خروجی استقلال