مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 09:072022-08-13بين الملل

تحویل حدود 700 داعشی و خانواده هایشان به عراق


دیده بان حقوق بشر سوریه و یک مسؤول کرد اعلام کردند که کانتون کردها در شمال و شرق سوریه حدود 700 تن را که بیشترشان از اعضای خانواده های گروه تروریستی داعش بودند که در اردوگاهی در شمال شرق سوریه بازداشت شده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا از خبرگزاری فرانسه، دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که بیش از 620 تن از خانواده های داعشی ها با هماهنگی مدیریت اردوگاه الهول و دولت عراق از این اردوگاه خارج شده و به دولت عراق تحویل داده شدند.

از ابتدای سال جاری میلادی این چهارمین باری است که اعضای خانواده های داعشی ها از اردوگاه الهول واقع در استان حسکه خارج می شوند.

یکی از مسؤولان تشکیلات خودگردان کردها که هویت خود را فاش نکرد، توضیح داد، این افراد شامل زن، مرد و کودک که برخی از آنها بیمار بودند، اعضای 150 خانواده بودند که روز پنج شنبه اردوگاه را ترک کردند.

طبق گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه، دولت عراق حدود 50 تن دیگر از فرماندهان و اعضای داعش را که در بازداشت نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد، متشکل از برخی گروه های کرد و عرب تحت حمایت آمریکا) بودند، تحویل گرفت و آنها به عراق منتقل شدند.

مسئولان عراقی اول ژوئن اعلام کرده بودند که 50 تن از اعضای داعش را از نیروهای کرد تحویل گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل حدود 700 داعشی و خانواده هایشان به عراق

تحویل حدود 700 داعشی و خانواده هایشان به عراق