مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 07:022022-08-13پزشكي

روغن ارده کنجد سفید قهوه ای اردکان یزد


با استفاده از کنجد و پوست کردن آن و تحت فشار قرار دادن این محصول مایع به وجود می آید که به آن ارده کنجد پوست کنده اردکان تهران نیز می گویند که به عنوان وعده فوق العاده مناسب و مقوی برای صبحانه از آن استفاده می کنند و به شدت قوی است به نحوی که انرژی کل روز بدن را می توان از این محصول دریافت کرد.

البته باید گفت که این محصول را اکثرا در زمستان به عنوان صبحانه مصرف می کنند چرا که طبیعت این ماده غذایی گرم بوده و به شدت برای افرادی که مزاجی سرد دارند مفید است و در فصل سرما نیز کارآمد می باشد و بدن را می تواند در طول سرمای زمستان گرم نگهدارد و کل انرژی بدن را تامین کند.

به طور کل می توان گفت ارده کنجد تماما خاصیتهای کنجد را در خود دارد به همین دلیل در ادامه مطلب خاصیتهای ارده نیز مشابه خاصیتهای کنجد می باشد چرا که ارده کنجد یکی از مشتقات کنجد است.

خواصهای زیاد این محصول باعث شده که قیمت آن بالا برود و جز محصولات لاکچری به حساب بیاید و فروشگاه ها آن را جز کالای لوکس حساب کنند و قیمتی متفاوت برای آن در نظر بگیرند، ارده کنجد اردکان خواص زیادی دارد که در ادامه به توضیحات در مورد آن می پردازیم.

این محصول به شدت برای لاغری مناسب است چرا که با مصرف مقداری از آن انرژی زیادی دریافت می کنید و دیرتر نیاز به غذا دارید در نتیجه لاغر خواهید شد، ارده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن ارده کنجد سفید قهوه ای اردکان یزد

روغن ارده کنجد سفید قهوه ای اردکان یزد