مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 06:272022-08-13بين الملل

هشدار روسیه نسبت به قطع رابطه با آمریکا


یک مقام وزارت خارجه روسیه نسبت به آن که رابطه مسکو و واشنگتن به «نقاط بی بازگشت» برسد و بدتر از وضعیت فعلی شود، هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از تاس، برخی منابع روسی نسبت به تشدید و بدتر شدن روابط دوجانبه آمریکا و روسیه هشدار داده اند.

از جمله الکساندر دارچیف ، مسئول آمریکای شمالی وزارت خارجه روسیه گفته است: روسیه در مورد نقاط بی بازگشت در رابطه با واشنگتن به آمریکا هشدار داده و پس از آن احتمال قطع روابط دیپلماتیک وجود دارد.

این دیپلمات روسی در عین حال احتمال کاهش روابط دیپلماتیک بین مسکو و واشنگتن را رد نکرده و گفته است: در شرایط آشفته کنونی غربی ها به رهبری آمریکا قوانین بین المللی و تابوهای مطلق را در خیلی راحت در میدان دیپلماتیک زیر پا می گذارند.

مسئول بخش آمریکایی شمالی وزارت خارجه روسیه همچنین اقدامات فعلی کنگره آمریکا برای اعلام روسیه به عنوان کشور حامی تروریسم را مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد: این اقدامات به روابط دیپلماتیک دوجانبه آسیب جدی وارد می کند و ممکن است روابط تا کاهش یا حتی قطع رابطه کشیده شود.

پیش از این نیز، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرده بود که آمریکا آمادگی خود را برای از سرگیری گفتگوها درباره ثبات راهبردی نشان نمی دهد، اما مسکو آماده است تا زمانی که طرف آمریکایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار روسیه نسبت به قطع رابطه با آمریکا

هشدار روسیه نسبت به قطع رابطه با آمریکا