مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 20:572022-08-12اقتصادي

سیل بند جنوب کرمان احداث شود/ 200 معدن غیرفعال در کرمان وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار امشب در شورای اداری استان با حضور رییس جمهوری اظهار داشت: مردم و شخصیت های کرمان بزرگترین سرمایه های استان هستند.

استاندار کرمان با بیان اینکه 60 درصد معادن کشور در استان کرمان وجود دارد و استان بعدی یزد با اختلاف فاحشی در رتبه دوم قرار دارد، افزود: توسعه نامتوازن در استان کرمان داریم و با وجود اینکه نرخ رشد استان کرمان به غیر سال های 97 و 98 همیشه مثبت بوده است، اما شاهد بخش های به شدت توسعه یافته و بخش های محروم در استان هستیم.

وی خواستار اختیار تبصره 5 قانون معادن به استان شد و تصریح کرد: شرکت های معدنی در استان کمک های زیادی می کنند اما در ادامه نیز باید به استان کمک کنند.

فداکار با اشاره به اینکه بیش از 200 معدن غیرفعال در استان داریم که مزایده آنها باید برگزار شود، گفت: جنوب کرمان دست کمی از معادن شمال ندارد اما سربسته مانده است اگر بخواهیم مشکلات جنوب رفع شود باید مشکلات معادن این مناطق برطرف شود.

وی ادامه داد: سیل بند جنوب کرمان باید احداث شود زیرا باران به سمت خانه مردم و زمین های کشاورزی می رود و 3 هزار میلیارد تومان خسارت سیل در سال های اخیر پرداخت شده است و باید این مشکل رفع شود این در حالی ست که بخشی از خسارت سیل در استان پرداخت نشده است و سیل امسال هم 8 هزار میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل بند جنوب کرمان احداث شود/ 200 معدن غیرفعال در کرمان وجود دارد

سیل بند جنوب کرمان احداث شود/ 200 معدن غیرفعال در کرمان وجود دارد