مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 20:572022-08-12سياسي

ولایت پذیری؛ ویژگی بارز شهید اسکندری


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا اسکندری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه با تشکر از حماسه مردم شیراز در تشییع پیکر مطهر شهید اسکندری اظهار داشت: قبل از شهر شیراز این شهدا مهمان حرم امام رئوف بودند و استقبال باشکوهی از آنها شد و بعد از آن هم در تهران و شهرهای شمالی و در نهایت روز عاشورا که مردم شیراز سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهدا متعلق به همه مردم هستند، گفت: شهدا با تاسی به امام حسین(ع) جان خود را فدا کردند؛ این شهدا دوستی داشتند با کسانی که دوست اهلبیت هستند و دشمنی داشتند با کسانی که دشمن اهل بیت هستند و در این راه جان خود را فدا کردند.

فرزند شهید اسکندری افزود: اگر بخواهیم از خصوصیات بارز همه شهدا بگوییم؛ ولایت پذیری است زمانی که به فرمان مقام معظم رهبری در کشورهای مختلف از جمله سوریه حضور پیدا کردند و به دفاع از حریم اهل بیت به بهترین نحو پرداختند.

وی با بیان خاطره ای از پدر شهیدش عنوان کرد: اوج معرفت این شهید به ائمه اطهار را در مناجات های به جا مانده از این شهید می بینیم این شهید از سال 84 بر نفس خود پا گذاشت و بر خودسازی تاکید کرد تا در سال 93 به شهادت رسید.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به سرنوشت و زندگی شهید اسکندری تصریح کرد: در ایام دفاع مقدس این شهید حضور پررنگی داشت و مسئولیت برایش مهم نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پذیری؛ ویژگی بارز شهید اسکندری

ولایت پذیری؛ ویژگی بارز شهید اسکندری