مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 19:072022-08-12سياسي

دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهیدان «فتاحی» در بخش طغرالجرد کرمان


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان فتاحی در بخش طغرالجرد شهرستان کوهبنان دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از کوهبنان، عصر امروز امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل خانواده معظم شهیدان علی و محمد فتاحی از نزدیک با خانواده این شهیدان والا مقام دیدار و گفت وگو کرد و سلام مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور را به خانواده شهید ابلاغ کرد.

شهید علی فتاحی در اول دی ماه سال 1343 در بخش طغرالجرد متولد شد و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی عازم جبهه شد و در 21 دی ماه سال 1365در شلمچه به شهادت رسید.

همچنین شهید محمد فتاحی در اول فروردین سال 1345 در بخش طغرالجرد متولد شد و در دوران دفاع مقدس به عنوان پاسدار به جبهه ها اعزام شد که در نهایت در 21 دی ماه سال 1365 در شلمچه به شهادت رسید.

لازم به ذکر است: شهیدان علی و محمد فتاحی در شلمچه به فاصله کمتر از یک ساعت به شهادت رسیدند و پدر شهید به فرزندان شهیدش پیوسته اما مادر شهید در قید حیات است.

پس از دیدار رییس بنیاد شهید با خانواده شهیدان فتاحی به اتفاق نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، اعضای شورای تامین، اعضای شورای اداری و جمعی از مردم منطقه با حضور در گلزار شهدای طغرالجرد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با آرمان های آنان تجدید عهد و پیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهیدان «فتاحی» در بخش طغرالجرد کرمان

دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهیدان «فتاحی» در بخش طغرالجرد کرمان