مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 17:272022-08-12بين الملل

ترامپ اف بی آی را به «جاساز کردن اطلاعات» در منزلش متهم کرد


رییس جمهور سابق آمریکا ضمن رد گزارشی درباره نگه داری اسناد سلاح های اتمی آمریکا در خانه اش، اف بی آی را به جاسازی اطلاعات در این مکان متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا روز جمعه در بیانیه ای سازمان تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) را به جاساز کردن اطلاعات در عمارت لوکس خود در فلوریدا متهم کرد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، ترامپ در این بیانیه، گزارش روزنامه واشنگتن پست درباره علت هجوم مأموران به این عمارت را تکذیب کرد.

واشنگتن پست نوشته بود اف بی آی به دنبال اسناد مرتبط با تسلیحات اتمی در اقامتگاه ترامپ می گشته است.

رییس جمهور سابق آمریکا با اشاره به پیشینه اتهام زنی ها علیه وی در مورد کمک روسیه به پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری 2016 نوشت: ماجرای سلاح های اتمی یک حقه بازی است، درست مثل [ماجرای] روسیه روسیه روسیه که حقه بازی بود، دوبار استیضاح [شدنم] حقه بازی بود، تحقیقات مولر حقه بازی بود و خیلی چیزهای دیگر .

ترامپ با اشاره به اینکه مأموران اف بی آی حین تفتیش عمارتش در فلوریدا به هیچ کس اجازه ورود را نداده بودند افزود: [وکلایم] را مجبور کردند بیرون توی گرما بمانند و به آن ها حتی اجازه نزدیک شدن هم ندادند و گفتند ملطقاً خیر! ، آیا کسی اطلاعاتی را جاساز می کرد؟   در همین ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ اف بی آی را به «جاساز کردن اطلاعات» در منزلش متهم کرد

ترامپ اف بی آی را به «جاساز کردن اطلاعات» در منزلش متهم کرد