مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 16:222022-08-12سياسي

ائمه جمعه استان خوزستان در خطبه های نمازجمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان خوزستان در خطبه های نمازجمعه به بیان نکاتی درباره قیام سیدالشهدا(ع)، روز خبرنگار، جدایی بحرین از ایران و مشکلات شهرها پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های نمازجمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی با اشاره به سالروز جدایی بحرین در سال 1350 اطهار کرد: این اتفاق یکی از خیانت های حکومت پهلوی به کشور ایران است که این خیانت ها قابل تطهیر نیست.

وی برخورد با قاچاقچیان کلان در سطح کشور را ضروری دانست و تصریح کرد: این قاچاقچیان گاه از مجاری قانونی سوءاستفاده و قاچاق می کنند که باید با آنها برخورد جدی از سوی مسئولان ذیربط صورت گیرد.

  امام جمعه دزفول با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان، از قطعی بدون برنامه برق در این شهر انتقاد کرد و گفت: مدت زمان قطعی برق باید قابل تحمل باشد حال آنکه در این شرایط گرما تا 13 ساعت برق برخی نقاط قطع می شود که قابل پذیرش نیست.

وی اصافه کرد: گاهی مسوولان اداره برق دزفول برای توجیه حل نکردن مشکل عنوان می کنند که بالابر نداریم این بهانه قابل پذیرش نیست، باید تامین شود تا مشکلات حل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان خوزستان در خطبه های نمازجمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان خوزستان در خطبه های نمازجمعه چه گفتند؟