مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 16:222022-08-12سياسي

علم الهدی: در مقابل سم پاشی های دشمن مقاومت کنید


دشمن با اسلام و ملت ایران، با ابزارهایی شیطانی مقابله می کند که اول از همه، دروغ پردازی در خبر است.

- امام جمعه مشهد گفت: اگرچه ایران اسلامی به عنوان یک کشور وسیع و تحت تحریم های شدید، طبیعی است که اداره آن برای دولت، مجلس، قوه قضاییه و مجریان امور مشکلاتی ایجاد کند اما همه این مشکلات با مدیریت جهادی و تلاش مسئولان قابل حل است.

مسئله گرانی ارزاق، فشارهای معیشتی و سایر چالش های اقتصادی از جمله مشکلاتی است که امروزه وجود دارد اما در مقابل، پیشرفت هایی هم برای ما حاصل شده که از دیپلماسی اقتصادی و صادرات گرفته تا سالم سازی اقتصاد و مبارزه با فساد از جمله آن هاست و بدیهی است که وقتی دولت بخواهد از جیب 4 هزار نفر، درآمدهای نامشروع را خارج کند و به جیب 75 میلیون نفر واریز کند، جماعات مفاسد و رانت خواران آرام نخواهند گرفت تا سوءاستفاده هایی را که تاکنون داشته اند، از راه دیگری تأمین کنند.

در این شرایط، رسانه های دشمن در فضای مجازی با جدیت سیاستی را دنبال می کنند که نشان دهد هیچ پیشرفتی حاصل نشده و در مقابل این ها، ما هم یک صف به هم پیوسته و توانمند در داخل کشور داریم که شامل خبرنگاران است.

  ایشان با تأکید بر اینکه خبرنگاران وظیفه دارند که با هجمه رسانه ای دشمن مقابله کنند، ابراز کرد: خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند اما ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: در مقابل سم پاشی های دشمن مقاومت کنید

علم الهدی: در مقابل سم پاشی های دشمن مقاومت کنید